شب عروسیت ....سید علی سیدی ابرزگه

شب عروسیت ....سید علی سیدی ابرزگه

وقتیکه چشام تورا دید پره اشک تو اون شب خاص.........نمیبخشم خودم را چونکه بودم دلیل اشکات........پشت به دیوار تکیه دادم .....اون لحظه دنیا تموم شد دیگه انگاری برایم.........وقتی دیدم که رقیبم ......بوده داماد تو اون شب خاص......میدونم دلت گرفته ........توی اون شب عروسیت ......با خودم میگفتم اینجا. .......الهی امشب بمیرم ......تا که چشمانم نبینن.......اشک چشمان عزیزم ........ خدایا فداش بشم من .. ....دادمش بدستت اینبار ......تو مواظب گلم باش .... ...تو به فکر اون دلش باش........دلشو همیشه شاد کن ......این و من همیشه میخام ........از تو ای خدای عالم......دلشو همیشه شاد کن ....

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 22 بهمن 1398 ] [ 10:30 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]